dinsdag, februari 06, 2007

049-beoordelingstress

Wat gebruik ik voor mijn beoordeling? Wat neem ik mee en wat niet? Het is nog niet zo eenvoudig, want ik heb zoveel gemaakt en gedaan. Ik zal me beperken tot de laatste vijf jaar. en dan ook nog mijn beste stukken. Van patchwork is er niets dat mijn goedkeuring kan wegdragen. De meeste up-to-date textielwerken zijn al weggegeven bij jubilea en bijzondere gelegenheden. Van de workshops heb ik nog wel materiaal, maar dat is niet verwerkt in een kunstwerk. En wat moeten ze met een idee? Want die heb ik genoeg. Er is niets af. Het zit nog allemaal in mijn hoofd, het ligt klaar om uitgevoerd te worden.

Een piepklein boekje heb ik wel nog kunnen maken in Publisher, met drie gedichtjes en drie tekeningen. Eens kijken of ik er nog een vierde verhaaltje aan toe kan voegen. Ik heb tenslotte ook vier tekeningen. Ook mijn interieur is nu af. Het gevilte vloerkleed neem ik mee, maar ik vind het niet zo geschikt voor de ruimte. In de hangmat heb ik een klein beeldje gemaakt met steentjes, een vrouwfiguurtje en een hondje. Gewoon aan elkaar geplakt met sieradenlijm.

Foto's komen nog...

Geen opmerkingen: