vrijdag, februari 09, 2007

052-Fantoom2

Had het gisteren niet uitgelegd, maar de groep waar ik de introductiecursus mee doe, opereert onder de naam The Finest Fantoomclass. Engels en Nederlands door elkaar. Ben benieuwd of ik de enige ben die dat is opgevallen.

Voordat ik gisteravond in slaap viel, heb ik nog mijn ideeën voor een kamer opgeschreven. Voordat ik uit bed sprong heb ik er nog een paar geschreven. De hele dag ben ik er mee bezig geweest. Het wordt tijd om het los te laten.

Met een vriendin ben ik naar de Sieradenparade geweest in het museum van Roermond. Heb wel heel leuke ideeën opgedaan. Help, ik loop over. Daarna ben ik nog even in de Lindanusstraat en daar heb ik gezien dat het mooie gebouw ook een modernere buur heeft, die ook op nummer 2 ligt... Welk gebouw zal het worden?

Ben toch overgestapt op de New Blogger. Het moest! Koppelverkoop!

Geen opmerkingen: