zondag, februari 18, 2007

058-terug

Weer terug van vakantie. Zaterdag zijn we gaan golfen in Wimereux, daardoor werd een dertig jaar oude droom is werkelijkheid. Ooit wilde ik met W. langs de zee golfen, zoals we dat op het eiland Man met vriend P. gedaan hebben in Douglas. Het is nú gebeurd; de zon scheen en ik had mooie en héél lachwekkende slagen. Ach, voor iemand die één keer per jaar een rondje loopt doe ik het niet onaardig. En het was prachtig weer. 's Middags zaten we in Touquet, en 's avonds weer in Hardelot aan de warme dis. Vanochtend ging W. nog even wat oefenen op de golfbaan in Hardelot. Ik heb foto's gemaakt van de zee, de branding en van de mensen. Mijn kunstfoto's gaan dit keer over wat de mens achterlaat op het strand. In het bijzonder over de plastic touwen, die achterblijven tussen de rotsen op het strand. Even dacht ik aan de vissen die in zulke netten verstrikt raken. Ik kreeg de touwen ook niet kapot. Heb maar een paar stukjes kunnen meenemen, voor mijn verzameling spulletjes. Wie weet kan ik er nog iets mee.

Geen opmerkingen: