woensdag, maart 07, 2007

067-energie

Het is ongelofelijk hoe een beetje inkt en wat water zo'n hoop energie bij mij kan losmaken. Had ik dat ook maar op ander gebied ;-)
De laatste tekenles van Helma bestond uit het tekenen van kleine werkjes op A4, waarbij we gebruik mochten maken van aquarelverf, oostindische inkt, pastel, aquarelpotlood en kwastjes.
Helma had kleine voorwerpen meegenomen, die we mochten natekenen. Toevallig kreeg ik een zijden klaproos. Daarmee heb ik heerlijk met verf zitten experimenteren. Ook de tekening met oostindische verf en water vond ik erg geslaagd. We mochten Helma weer tekenen, nu zittend in een leunstoel. Daar hadden we een half uur voor en dan moesten we het ook nog gekleurd hebben. Het was geen wedstrijd maar ik was de enige die dat voor elkaar had gekregen. Poe, ik vind het zelf nog steeds een uitdaging. Na afloop heb ik met D. nog gesproken over hoe we verder gaan na deze cursus. Eigenlijk zouden we in een groepje elkaar moeten inspireren met elkaars werk. Wie weet wat er nog opbloeit na de eindopdracht. Ik heb in het gebouw een buurvrouw, zij zit in het kamertje dat alleen een deur heeft in mijn kamer. Ben benieuwd wat haar ideeën zijn.

Geen opmerkingen: