zaterdag, maart 31, 2007

078-stram

Naast een bezoek aan de tandarts en het assisteren bij de aanleg van een nieuwe meter voor de elektriciteit heb ik vrijdag de hele dag achter de computer gezeten. Heb plaatjes gezocht in mijn eigen fotomappen en heb deze bewerkt voor mijn eindproject en het verslag ervan. Vandaag heb ik van kwart over 11 tot kwart voor vijf gewerkt in de Bethlehemstraat. Plastic gordijnen op maat snijden, een zoompje nieten en gaatjes maken voor de "tie wraps". Die heb ik nodig om de gordijnen op te hangen. Ik ben kapot! Gisteravond zijn we met golfvrienden uit eten geweest en ik lag vanochtend pas om 02.00 u te slapen. Dat was wel de moeite waard, maar het lijf is stram en eigenlijk moe.

Vanavond heb ik nog de mallen gemaakt voor de figuurtjes. Morgen kan ik ze dan opplakken en dan de gordijnen ophangen.

Geen opmerkingen: