dinsdag, april 03, 2007

080-meeuwen

Van een andere docente A. kreeg ik een tip om de diagonale lijn die ik met de silhouetten had gecreëerd ook nog in de andere richting aan te geven. De figuurtjes lopen van rechtsvoor naar linksachter. De nieuwe lijn loopt dan van linksboven naar rechtsboven. Maar wat moest ik daar dan doen? Na lang beraad bij mezelf moesten het dan vogels worden. Meeuwen, die wegvliegen.
Gelukkig had ik thuis van het laatste zee-weekend nog een foto met meeuwen.

De achterste twee figuren zijn niet (goed) te zien, er komt veel te weinig licht door. Bij testen bleek dat het niets uitmaakt of ik donker of licht plastic ertegen plakte. Het bleef niet zichtbaar.
En de lamp erbij maakt het ook niet beter. De looplamp geeft te weinig licht.

Wat wel werkt en wat een geweldig effect heeft, is de cd met zeegeluid. Op repeat gezet blijkt het een heerlijk moment van rust.

Geen opmerkingen: