vrijdag, april 06, 2007

084-lichtloosheid

Gisteravond ben ik met Y. mijn laatste beoordelingsspullen gaan halen. Het was nog een hele bedrijvigheid in het gebouw, er waren nog veel mensen bezig met hun eindproject.
Toevallig liep er een delegatie van het CK-theater rond. Gelukkig had ik net van tevoren de cd-speler aangezet. Helaas was er toch weinig licht rond de klok van 20.00. Zonder licht is er niks loos! Vanavond is de uitreiking van de getuigschriften. Dan zie ik iedereen weer. Ik zal maar op tijd vertrekken, want de Duitsers zijn in de stad, het is "Karfreitag". Gelukkig kunnen we op lokatie parkeren, lekker luxe.

Gisteravond heb ik met mijn moeder een gesprek gehad over kunst, kunstenaar, jezelf laten zien, vervolgtraject. Zo ken ik mijn moeder helemaal niet, zo vol enthousiasme...

Geen opmerkingen: