zondag, april 15, 2007

089-sieradengekte

Mijn moeder logeerde bij ons vanaf vrijdag de 13e. Wat doe je als het buiten 28 graden is? Zuinig met je energie omgaan! Vrijdag hebben we in de tuin vertoeft, lekker in de schaduw. Zaterdag zijn we naar de Sieradenparade in Roermond geweest. Eerst naar de sieradenmarkt in het CK, daarna met de auto naar het museum waar naast een sieradententoonstelling ook een sieradenbeurs was. Zelf droeg ik mijn felgekleurde knopenketting, een hele lange, maar omdat hij van leer is, draagt het licht. Ik heb een leren vogelbroche gekocht van een studente van het ABKM, deze is met halfedelstenen geborduurd. Ook een zeer lichtdragende lange ketting van titanium moest ik hebben.
In een esoterisch winkeltje heb ik een boek van de kunstenaar Wouter Stips gekocht. Ik heb van hem een zeefdruk hangen. En het blijkt dat hij al heel veel engelen heeft geschilderd.

Vandaag heb ik wederom geluierd in de tuin, heb uit al mijn nog-te-lezen kranten mooie plaatjes en interessante kleurtjes geknipt. Wie weet wat dat gaat worden?

Geen opmerkingen: