donderdag, april 17, 2008

173-tweede-poging



Een tweede poging is niet altijd beter dan de eerste. Bij deze tekening is het gezicht een beetje raar, maar het lijf is nu wel goed. Toch ging er nog wat fout bij de rechterhand. Het is natuurlijk best wel veel kijkwerk al die bochten en afmetingen tegelijk, én ik ben nog steeds aan het oefenen ;-)




Gisteren heb ik in de tuin gewerkt, zeker drie uur! Toen kwam ik op weg naar de composthoop ook langs een boom met een nepvogelhuisje. En die bleek bewoond. Het was gisteravond al te donker. Vanochtend heb ik een foto met flits gemaakt... Grappig kopje, toch?.. Nu zie ik ook dat er takjes voor de "deur" hangen. Zouden ze daar last van hebben? Veel ruimte hebben ze niet. Ik voel me een beetje schuldig. Ik ben degene geweest die het huisje heeft opgehangen. Ik denk dat ik morgen eens ga "posten". Dan neem ik pen en papier mee; hoewel... het gaat misschien regenen.


Geen opmerkingen: