dinsdag, juli 29, 2008

210-waterlelie

Afgelopen weekend zag ik plotseling dat er in de uitlopers van de Swalm waterlelies bloeiden. Ik had geen flauw idee dat er zoveel moois in mijn omgeving was. Ik heb wat foto's genomen en bovenstaande tekening. In mijn nieuwe Moleskine (Sketch) heb ik met non-permanent stift getekend. Maar toen ik de lijntjes met water wilde oplossen bleek dat de inkt al ín het papier zat. Ik kon geen kleur meer krijgen uit de lijntjes. Ben toen maar verder gegaan met viltstift en potlood. Ik ben heel benieuwd hoe de uitwerking van deze schets gaat worden.

Er komt een expositie van de teken- en schildergroep waarvoor ik twee werken mag inleveren. Voorwaarde is dat ze op de les gemaakt zijn. Ai, dan blijven mijn mooiste werken niet zichtbaar. Ik ben ook de vrijwilliger die voor haar vakantie nog een uitnodigingskaartje mag ontwerpen en maken. Vrijdag gaan we weg. Vier generaties op reis! Ben benieuwd.

1 opmerking:

creadala.blogspot.com zei

Wat mooi getekend!
groet, Viola