vrijdag, oktober 24, 2008

233-chinees-op-vrijdag




Vandaag heb ik met mijn schildermaatje gewerkt aan chinese penseelvoering. Een soort vervolg op de aquarelles van Gerda. Het vlindertje is een detail van de eerste foto. Deze voorstellingen heb ik nagetekend van een boekje "Chinees penseel schilderen " van uitgeverij Librero. Het kipje en de kalkoenen (die eigenlijk wit waren) heb ik zelf verzonnen naar aanleiding van foto's die ik gemaakt heb op de Luikse zondagmarkt.

Ik ben nu flink verkouden geworden, en mijn high tea zondag komt nu in gevaar. Stel je voor dat ik niets meer proef! Of kan ruiken! Ik ga maar vroeg naar bed. Hoewel... moet eigenlijk nog huiswerk maken voor morgen. Eerst de hond maar eens uitlaten.

Leve de vooruitgang! Hoewel er overal kredietcrisis is en ook een neef van mij tijdelijk zonder werk zit, heb ik vanavond drie kwartier in de file gestaan.

Geen opmerkingen: