maandag, december 29, 2008

252-experimentLijn

Vandaag zijn de kleinkinderen met hun ouders, tante en een heleboel vrienden vertrokken naar hun vakantieadres. Pas volgend jaar zie ik ze weer. Gelukkig mocht ik vanochtend nog oppassen en kon ik mijn experiment uitvoeren.
Experiment: kind op groot vel papier. Met potlood de omtrek getekend, ook als het kind bewoog.
Van de derde poging heb ik deze foto gemaakt. De eerste poging was mislukt omdat ik een natte viltstift had gebruikt die ging vlekken. Het kind werd vies ;-)
De tweede poging was wel gelukt (foto's komen volgende keer), maar het effect was niet zo leuk als ik gedacht had.
De derde poging is te statisch geworden. N. moest blijven liggen, terwijl ik bij de tweede poging juist kleine L. heb aangemoedigd om te bewegen.
Moet het nog eens overdoen. Gelukkig heb ik tien meter papier.

Geen opmerkingen: