maandag, mei 18, 2009

287-kleur



Is het toeval dat er in het najaar een blok Kleur gegeven wordt bij het Kumulus, en ik dit weekend een Kleuranalyse samen met onze dochters heb gedaan? En dat mijn collega S. nu het liedje "Rood" over de gangen laat galmen?
Feit is dat ik erg bezig ben met kleur, en nu ik weet dat ik een zomer-wintertype ben, met bijpassend kleurenpalet, ben ik helemaal gefascineerd door kleuren.
Naast mijn bed ligt de Kleurenleer van Johannes Itten. Maar verder dan het voorwoord ben ik nog niet. Ook ben ik twee jaar geleden begonnen aan een kleurenworkshop van Betty Edwards. Dat ligt ook nog onafgemaakt te liggen in een van mijn to-do-doosjes.


1 opmerking:

Laura zei

Haha, mooie foto's heb je uitgekozen!
Je had ook die foto van die bril met twee kleuren kunnen kiezen :) hihi...