zondag, juli 19, 2009

307-zondagserust

(foto van Wim Riksen)
W. en ik zijn naar de kunstmarkt in Vaals gegaan. Lekker vroeg, zodat ik nog in de tuin kon werken en W. naar golf en motorraces kon kijken op tv.
Hierboven zie je een aquarel van Wim Riksen uit Voerendaal, dat wij gekocht hebben. Hij maakt heel bijzondere geheimzinnige spirituele kunst. Een combinatie van tekenen en schilderen. En heel kleurrijk. Misschien ga ik nog meer kopen.

Het blijft kwakkelen met het weer. De ene keer is het warm, het volgende moment regent het keihard. De paraplu moet elke dag mee, helaas. Mijn vakantie is begonnen. Twee weken, en ik beloof mezelf lekker vroeg naar bed te gaan.
Morgen ga ik (bijna) een week tekenen en schilderen in Aachen/Aken. Wordt vervolgd..

1 opmerking:

Anoniem zei

harstikke leuk om mijn schilderijtje op je blog terug te zien.
Wil je meer zien dan kun je op een van mijn twee expo's komen kijken... op de site staan de data
groet Wim