dinsdag, april 13, 2010

386-experiment-en-collage

Twee lessen experimenteel hebben we nog in dit blok Mens en zijn Omgeving. We moesten kopieën van ons eigen hoofd maken en daarmee aan de slag in de les. Soort mixed-media, collage van plaatjes en acryl. Nadat we eerst een mindmap hadden gemaakt van onszelf en onze omgeving.
Vreselijk om zo met je hoofd te moeten werken, hoor. Het liefst was ik er met nog een laagje verf overheen gegaan. Maar dat kan nog steeds, dan krijg je ook een gelaagdheid.

In bovenstaande collage heb ik een gedichtje voor mijn kleindochter N. verwerkt. De linkerkant vind ik leuker dan de rechterkant. Dat zou een thema kunnen worden in volgende collages. Volgende keer horen we hoe we een serie kunnen maken.

Deze is nog niet af, maar ik heb geen flauw idee hoe ik hier verder mee moet.
Ondertussen heb ik wel een geweldig idee gekregen, waar ik overmorgen aan ga werken.

Geen opmerkingen: