donderdag, juli 14, 2011

494-kleindochters-2




In mijn Kleindochters-Moleskine ben ik even overgestapt op potlood, 4B.
1. Jongste kleindochter ligt op haar buik in het ledikantje
2 en 3. De oudste kleindochters spelen naast elkaar op de bank met de IPhone en de IPad. Ze zijn in zo'n leeftijd dat ze alles willen wat de ander ook heeft, lastig...
4. Middelste kleindochter had mijn emaillen bord gezien waarop resten aquarelverf liggen. Ze wilde verven (verru-ven). Het papier van de Moleskine is niet geschikt voor aquarelverf. 

Ben een boek aan het lezen met de titel: The Illustrated Life van Danny Gregory. Ik vond het bij toeval in de American Bookstore in Amsterdam. Het is een inspirerend en geweldig boek, en ik heb heel veel zin om nog meer schetsboeken te vullen. Ideeën genoeg! Mijn grote boek met tafereeltjes van mijn bank is bijna vol, daar moet iets anders voor komen. 

Geen opmerkingen: