maandag, juli 01, 2013

719-Java16-Sanur

Balinees ontbijt is een soort pap van erwtjes, ketan hiten (zwarte rijst) , Lumpur, serabikoekjes en fruit. De kinderen waren er niet kapot van. Moest voor de beleefdheid maar een beetje door de wc doen, leek het net alsof we ervan hadden gegeten.
Vandaag hebben we ons lichamelijk laten verwennen. Zoonlief had een Balinese massage en ikzelf een Manicure en pedicure. De nagellak die ze erop hadden gedaan houdt voor geen meter. Het ziet er nu niet uit. We hebben dat bij de vrouw van de eigenaar laten doen. Tenminste bij haar personeel. We hebben wat gegeten bij Jimmy's bar en werden half 2 teruggebracht. Om 4 uur ging M. naar het vliegveld met een taxi. Dat vonden we niet leuk. Ik ben met scooter naar Sanur gereden, om op de gok naar mijn pa te gaan. Alleen mijn schoonzus was er, heb in de lobby gewacht. Daar kwamen jongste broer en mijn pa in de lobby. Heb er even gezeten en wilde eigenlijk voor het donker thuis zijn. Dat heb ik niet meer gehaald.

Geen opmerkingen: