woensdag, november 20, 2013

784-Opdracht-voor-opa

Naar een idee van de Xenos hebben mijn oudste dochter en ik een grapje bedacht voor de 84ste verjaardag van mijn vader. We hebben aan alle kleinkinderen en achterkleinkinderen (22 in totaal) gevraagd of ze met een bepaalde letter op de foto wilden gaan. De letters vormen de zin:
jouw spekkoek is de beste!
Mijn pa moest dan alle foto's van 'oud' naar jong leggen en zou dan de zin moeten kunnen oplossen.

Ik heb alle foto's op tijd ontvangen, tegenwoordig gaat dat lekker snel per e-mail en social media. Daarna heb ik ze ongeveer dezelfde hoogte gegeven en heb ze afgedrukt. Omdat niet alle foto's even breed waren heb ik ze op een correspondentiekaart geplakt.
Een leuk hoesje erbij genaaid ,de goede oplossing erbij geprint, en Opa kon aan de slag. Het was nog een hele kluif, én ik had een foutje gemaakt met twee neefjes. Dus klopte het niet.
Maar het was een leuk cadeau en iedereen wil alle foto's hebben, maar eerst de fout goedmaken. Hoop dat dat lukt met Paint Shop Pro of Adobe Photoshop..

Geen opmerkingen: