woensdag, december 11, 2013

794-beter-laat-dan-nooit




Bij het opruimen kwam ik deze quilt tegen. De deken moest een vervanging worden voor een totaal versleten picknickdeken. Ik had hem al geregen, en hij hoefde alleen maar gequilt te worden en omrand te worden. De quilt ligt al vanaf 1990 in de kast. We gingen toen naar een race-weekend in Joegoslavië, met de caravan en de bus en ik dacht toen dat ik mooi de tijd had om te quilten. Maar ja, met drie kinderen (jongste was drie) is er toch niets van gekomen. En nu ligt mijn jongste kleindochter (bijna drie) onder deze deken, die ik alleen in de naden met de naaimachine heb doorgequilt. Ik kan me niet herinneren waar de stofjes vandaan komen, daarvoor is het te lang geleden. Omdat het een picknickdeken moest worden zullen het geen heel dure stofjes geweest zijn.

Geen opmerkingen: