vrijdag, november 28, 2014

1011-DenHaag1


Met een vriendin ben ik vorige week naar Den Haag gegaan. Lekker een dagje uit. We begonnen in de Wiener Konditorei met een Sacher Torte (ik tenminste). Daarna een bezoek gebracht aan het verbouwde Mauritshuis waar ik weer naar het Puttertje van Johan Fabritius mocht kijken. En ook naar het Meisje met de Parel van Vermeer. Het was er erg druk, veel rondleidingen, zodat we af en toe ongegeneerd mee konden luisteren.
Toen een kroketje eten aan de Grote Markt, om daarna om de hoek bij Marks en Spencer ons te vergapen aan lekkere koek en cake. Heb de Battenberg Cake gekocht en de volgende dag geproefd. Verrukkelijk! Bij Restaurant The Raffles op de Javastraat hebben we gesmuld van heerlijke Indonesische gerechten. 
Al met al een geslaagd dagje, maar we waren wel moe, toen we in de trein naar huis reden. Helaas heb ik nog moeten rennen om mijn aansluiting te halen, maar het is gelukt!
Ondanks mijn korte beentjes, hihi.

Geen opmerkingen: