donderdag, juni 11, 2015

1130-zomerklus


Al drie jaar had ik een viltklusje liggen. Je kent dat wel, je bent iets van plan, maar ergens vind je nooit de tijd om het ook echt te doen.
Omdat ik voor een ander project een stukje blauw vilt nodig had, heb ik op deze mooie zomerse dag mijn viltspul in de tuin gezet. Heerlijk knoeien met water en zeep en ondertussen genieten van de warmte (in de schaduw hoor).
Links op de foto zie je vier (sorry, het lijken wel spermatozoïden?) gevilte draden met een soort knobbeltje eraan. Deze ga ik gebruiken als deurknop (wordt vervolgd).
Het blauwe lapje is niet vierkant geworden, maar dat is niet erg.
De rest zijn echte stenen, waar ik wol rondom gevilt heb. Zo kan ik ze gebruiken in de tuin, of op een buiten kunstmarkt als het hard waait en mijn schilderijen of foldertjes moeten blijven liggen. En het zijn ook leuke cadeautjes.

Geen opmerkingen: