woensdag, maart 16, 2016

1278-EgmondAanZee


Een uitstapje naar Egmond aan Zee. Onze kamer is bij de rode pijl. Hoewel je tegen een duin aankijkt, zie je links ervan een stuk zee. 

 
Mijn vriendin Y. en ik, nog 2 jaar en dan kennen we elkaar 50 jaar! Dat is toch bijzonder..


Voor een nieuw project maak ik wat foto's van het helmgras.. Ik moet naar de structuren kijken.. 

Voordat de zon ondergaat nog even wat foto's maken. Het was zondag een uitzonderlijke mooie, maar koude (noord-oostenwind) dag.


Voordat de nachtportier komt wippen we nog even naar buiten, en genieten van alle lichtjes, de sterren en de maan..



Het blauwe licht van de schijnwerpers van de Reddingsmaatschappij verlicht de golven. De zee is heel rustig aan deze kant van de Hollandse kust. Er zijn geen golfbrekers, en de duinen zijn echt niet hoog. Ook blijven verschillende strandtenten het hele jaar door staan. Het was bijna vier uur reizen voor mij, maar de tijd is omgevlogen!

Geen opmerkingen: