zondag, april 24, 2016

1295-katjes


 Kleine katjes zitten nooit stil, waarschijnlijk juist omdat ik er ben.
Gelukkig ging dit kleine rode katertje rustig eten en poepen...

 De tekening voordat er kleur bij kwam (dat heb ik thuis gedaan).


Toevallig leuk portretje geworden, deze selfie; maar het beestje was net in de kattenbak geweest. Brrr.


En de andere kat zat vól verbazing te kijken wat het rode katertje allemaal deed.
Als het teveel werd, dan ging hij beneden bij de voordeur zitten luisteren/wachten op zijn baasjes?
O ja, ze mochten níet alleen in de keuken. Maar met mij erbij kon het wel. Nou, dat heb ik geweten.. Het rode katertje sprong meteen op de eetstoelen, wat hij niet mocht. En het zwarte katje ging meteen lekker eten van een soort aloe vera-plantje, wat ook niet mocht. HELP!! Ik kon ze gelukkig beiden meteen oppakken en heb ze de keuken uitgezet, en heb de deur dichtgedaan. Jammer, want het is een gezellige lichte ruimte.

Geen opmerkingen: