maandag, april 25, 2016

1296-paardenbloem


#SBSPolishing #artforall
Voor een les in de nieuwe SketchbookSkoolcursus (van Danny Gregory) moesten we een comic maken. Hartstikke leuk, maar ik had zóveel ideeën dat ik er niet eentje gedaan heb. Vorige week heb ik een paardenbloem naar binnen gebracht om te tekenen. Toen ik daar bijna mee klaar was, viel er iets uit mijn haar. IIEEEE!!! Het bleek een slakje te zijn. Heb er toen maar meteen een comic van gemaakt. Het zwart is Sumi-e-inkt, die ik op mijn verjaardag van mijn jongste broer gekregen had.

For a lesson from Danny Gregory I made this comic. I intended to make lots of 'conversations', but in the end there was too much to choose from.
Last week I picked up a dandelion to draw. When I finished it almost, something fell out of my hair. IIEEEE!!! It was a little snail. There was my comic! I used black sumi-e ink, gift of my youngest brother on my birthday.
The caption: Away with snails and the dandelion

Geen opmerkingen: