maandag, augustus 29, 2016

1374-randloos


Hoe verder? Mijn lapjes uit Bali zijn aan elkaar genaaid, maar hebben nog geen rand. Ik weet nog niet welke kleur het beste erbij past. De kleuren zijn al wat 'gedempter' en vallen een beetje saai uit. Ik heb er wel ideeën over, maar ik laat het nog even rusten. 
Er zit trouwens nog een verhaal aan vast. Ik heb een halve dag gewerkt aan het ontwerpen van het quiltje. Heb de blokjes zó neergelegd totdat ik helemaal tevreden was. Toen de kleinkinderen kwamen logeren heb ik de patchworkblokjes op stapeltjes gelegd en onder mijn bed op een snijmat bewaard. Helaas hadden de jongste dames ons dekbed onder het bed geduwd en was alles door elkaar gekomen (zucht). Ik heb ze daarom maar rücksichtlos aan elkaar genaaid. Dat krijg je van uitstelgedrag! Weer een les geleerd.

1 opmerking:

MulticoloredPieces zei

Came over from SBS--love this patchwork. Beautiful colors.
best, nadia