zondag, september 04, 2016

1379-huiswerk1

#SBSlettering #SketchBookSkool
 Nog steeds ben ik het huiswerk aan het doen, ik loop een beetje achter met publiceren.
Hierboven zie je wat voorbeelden van geschreven schrift.
Still doing my homework, behind with publishing them. Above some examples of how you can embellish written font.

In een cirkel heb ik HOUT geschreven, versierd met een uitroepteken en een roodborstje.
Links het woord WOL met een gebreide textuur.
Left the word WOL (means WOOL) with a knitted design. To the right HOUT (means WOOD) with an acclamation sign to fill the circle and a red robin.

Voor deze oefening heb ik voorwerpen gebruikt die op mijn tafel lagen.
Het rood komt van een Papermate balpen.
For this exercise I used objects from my table. The red is from a Papermate ballpoint.

Geen opmerkingen: