woensdag, oktober 05, 2016

1397-redesign


#inktober #inktober2016
Ben bezig om het logo van mijn weblog aan te passen en het was tijd voor een 'nieuw' hondje. Dit is Thuur, een ruwharige teckel, en hij woont bij vriendin G. en haar man. Ze heeft wat foto's gemaakt en ik heb hem hier getekend met pen en inkt. Er komen nog meer 'poses' en dan mag het baasje kiezen welke het wordt!
Het is weer Inktober! Maak niet elke dag een tekening, gelukkig hoeft dat ook niet.
Gisteren was het dierendag, en had ik tijd om mijn nieuwe boek door te bladeren. Het heet 1000 Dog Portraits van Robynne Raye. En ik was zó geïnspireerd dat ik tijdens het koken begonnen ben om een hondenportretje te schilderen met acryl. Het is nog niet af, maar ik had nog acryl over van het mislukte 'marmeren-met-scheerschuim', daarover later meer.

Geen opmerkingen: