maandag, december 19, 2016

1468-urbansketchers-meer


#sketchcrawlmaastricht
(klik op alle foto's om te vergroten)
Hier sta ik tussen de Urban Sketchers Netherlands, supertrots met mijn 'beste' tekening.

Dit is die tekening dan..


Hier kun je goed zien dat ik de pagina's van tevoren van een horizontale strook collage voorzien heb. Ik wist dat ik een 'straat' zou doen, alleen niet waar.. Het is het Bassin geworden.


Foto gemaakt door Andie Wieringa in de boekhandel in de Dominicanenkerk..

 Na afloop hebben we alle schetsboeken nog op de grond gelegd. Ze zijn allemaal prachtig geworden. Zo leuk om te zien hoeveel soorten stijlen er zijn..


En dit is Marc Van Liefferinge (B), de fotograaf van de eerste foto. Hij viel me op omdat hij een badge had met de tekst: married to an urban sketcher! Dat zie ik mijn eega nog niet doen, hoor.

1 opmerking:

alice zei

Wat heb je een mooie hobbys patricia, geweldig! Momenteel kan ik t even helemaal niet vinden, ben een burnout nabij, lastig, komt hopenlijk snel wat verlichting...doe een cursus mindfulness via email bij Renate Jansen....