zaterdag, juni 10, 2017

1616-tijdnood

Met een nieuw kleinkind op komst heb ik opeens haast. Het kan elk moment gebeuren en ik heb het boxkleed nog niet klaar! In de laatste maanden heb ik talloze stofjes met elkaar gecombineerd, maar niets beviel me. Pas toen ik de stofjes (uit een pakketje) combineerde met wat blauwe stoffen was ik tevreden. De foto is een beetje gelig. Omdat er een baby op moet liggen moest ik het wassen. Ik weet dat dat handiger is als het kleed al gequilt is, maar ik voel wat haast en wilde het zo snel mogelijk af hebben. Zover is het nog niet, een eenvoudig boxkleed heb ik al, dat geeft me tijd om dit kleed af te maken. 
Het boxkleed moet 80 bij 100 cm worden en op de een of andere manier dacht ik steeds dat het 80x120 was. Ik heb nu teveel blokken gemaakt, daar ga ik nu een klein dekentje van maken.

Geen opmerkingen: