vrijdag, november 03, 2017

1719-LaatsteKeer

Gisteren reed ik voor de laatste keer dit jaar naar Nijmegen. Af en toe scheen de zon en de fietsroute bij Steijl was weer open (voordeel 1). Het was koud en het waaide (nadeel 1). Heb de hele rit met handschoenen aan gedaan. Toen ik van mijn pa nog even naar mijn broer fietste was het al donker (nadeel 2) en ik kende de weg niet. Toch wel eng fietsen in een bos, langs NEC’s verlichte voetbalvelden. Omdat ik pas na half 7 met de fiets de trein in mag (nadeel 3) moest ik de tijd verdrijven (nadeel 4 en voordeel 2). Toen ik de trein van half 8 pakte was het nog steeds druk in de trein (nadeel 5, je neemt toch vier stoelen in beslag.) Ik vond het trouwens best warm toen ik bij mijn broer wegfietste, heerlijk de wind op je gezicht (groot voordeel 3). Misschien moet ik de volgende keer bij mijn pa slapen en dan de volgende dag terugfietsen....

Dit zal niet de laatste muis zijn, die ik net voor het slapengaan nog heb moeten verhuizen. Muis 13.

Geen opmerkingen: