woensdag, november 15, 2017

1729-JudeHill-inspiratie


Kwam het door het slome donkere weer? Kwam het omdat ik mijn restant-Shibori lapjes zocht en nog steeds niet gevonden heb? Kwam het omdat manlief er een paar nachten niet was? Wie zal het zeggen, maar ik raakte verzeild op internet, via het boek Stitch Illo (van Uppercase) naar de website van Jude Hill (ik volg haar via Pinterest) http://spiritcloth.typepad.com/feel_free/
Ik kwam er allemaal filmpjes tegen... daarom wil ik wel eens uitproberen hoe zij met stofjes werkt. Stap 1: een lap op een onderlap ‘lijmen’ door minuscule steekjes te maken. Dat gaat nog wel even duren. Wordt vervolgd...

En dit zijn zomaar wat probeersels, terwijl de soep trekt... in lege pillenstrips gaatjes prikken. Daarna naai ik ze aan elkaar of op iets anders vast. Ook hier: wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: