donderdag, november 16, 2017

1730-onderweg

De eerste kerstbomen die ik op transport zie dit jaar. Het moet nog Sinterklaas worden, maar in de winkels ‘ruikt’ het al naar Kerst. Helaas miezerde het op mijn fietstochtje naar Venlo, deze morgen.
Daardoor was het wel rustig fietsen!
Ook mijn banier is al flink ‘onderweg’, het is mijn zesde onderdeel van de zeven.
Daarna ga ik ze aan elkaar naaien. Ik maak er nog een proeflapje bij, zodat mensen dit kunnen aanraken. Bij tentoonstellingen mag je nooit aan een textiel werk komen; bij hoge uitzondering zijn er witte handschoenen aanwezig. Maar daarmee kun je niet voelen, hè?
Omdat ik verschillende stoffen en materialen gebruikt heb, is het misschien wel leuk (lees: inspirerend) voor anderen. Ik moet ook nog bedenken hoe ik de banier ga ophangen.

Geen opmerkingen: