donderdag, november 23, 2017

1735-reisdag

Het is een lange dag treinen geweest richting Alkmaar op familiebezoek. 
In de trein lag een krantje en bij mijn horoscoop stond: eerst afmaken waarmee je bezig bent. Niet aan teveel tegelijk werken! Oeps.
Hierboven zie je al drie projecten. De witte lap onderop ben ik aan het vastnaaien op een kaasdoek (dunne geweven stof) voor een toekomstig project. 
Het donker/lichtkleurige draad ben ik zelf aan het maken van zelfkanten (eindreepjes stof). Daar ben ik net mee begonnen....
De blauwe lapjes met de manen á la Spirit Cloth Jude Hill heb ik gestreken en liggen te wachten op een vervolg.
Er zijn nog veel projecten die liggen te wachten... 
Hier zie je een lapje, zelf geverfd met aquarelverf. (6x7cm)


Hier scheen de zon, met af en toe een drupje. In Alkmaar regende het pijpenstelen voordat ook daar de zon doorbrak.

Geen opmerkingen: