zaterdag, november 25, 2017

1737-beursNieuwegein


Net voordat ik vertrok naar de handwerkbeurs in Nieuwegein vond ik mijn stofje terug (zie weblog van gisteren). Het is een Shibori-geverfde zijden lap die ik óver mijn tekeningen heb gelegd. Ik moet nog even bekijken of dit het effect is dat ik wil. Eerst wat meer (kleinere) tekeningen maken.
Samen met G. in de trein, bus en benenwagen naar de Beursfabriek in Nieuwegein! Voor mij de eerste keer, G. heeft jarenlang bij een stand geholpen en kent andere winkeltjes en hun ‘bazen’.
Naast de winkeltjes waren er ook tentoonstellingen. Heel gevarieerd allemaal. Bij kunstenares Fransje Smit heb ik genoten van haar verhaal en kunstwerken.

Bij een kraampje vond ik nog mooie halflinnen lapjes in de juiste kleur!
Nu kan ik aan mijn Sinterklaasgeschenk beginnen!

Geen opmerkingen: