maandag, maart 19, 2018

1827-Stoelproject-vervolg

Vandaag was het zo ver, mijn zelf ontworpen en bestelde stofjes werden bezorgd.
Ik heb drie verschillende stoffen gekozen.
1. Witte chenille, honden op ware grootte
2. Dorchester linnen, honden en patroon verkleind
3. Canvas, honden en patroon verkleind (is een beetje onscherp)
Het oorspronkelijke plan is om een stoel te bekleden, maar e.e.a. hangt ook af van wat het gaat kosten. Nu moet ik de bekleding van de stoel afhalen en berekenen hoeveel ik nodig heb.
Maar voorlopig kijk ik er met veel plezier naar, nu nog een definitieve kleur van de streep bepalen. (De foto geeft de kleur niet goed aan)
De stoffen heb ik besteld via www.bagsoflove.nl.
Het project is gestart bij Illustration Nation, een cursus bij Sketchbookskool.
Zie ook: http://patriciacoors.blogspot.nl/2018/02/1806-projeststoel.html?m=1


Geen opmerkingen: