maandag, april 16, 2018

1850-dag15

Morgen is het dag 15 van mijn Instagramproject #100sketchedteabags in het kader van #the100dayproject die op 3 april begon.
Hier zie je (in slecht licht, excuses) een theezakje met het origineel en het theezaklabeltje.
Toevallig stond er nog een spreuk op, die heb ik ook maar opgeschreven.
Hoewel ik best veel kleuren potlood heb, heb ik haast nooit precies de kleur die ik nodig heb.
Ik heb al geïnvesteerd in een roze en een koperkleurig potlood van Faber Castell. Ook merk ik dat de Vincent van Goghpotloden soms harde stukken bevatten met minder kleur. Eigenlijk zou ik er met water overheen moeten; het zijn tenslotte aquarelpotloden, maar ik laat het nog maar even zo. Ook merk ik dat het papier ook uitmaakt voor een beter resultaat. Mijn oefenvel laat veel meer kleur zien. Hmm, dat weet ik dan voor een volgend project. Voorlopig ga ik door met roeien met de riemen die ik heb. Nog 85 te gaan, voorlopig, want ik heb nog wel veel meer theezakjes...
Ik ben wel aan het ‘voorwerken’. Het is nu al een rustpuntje van de dag aan het worden. Even kleuren  brengt inderdaad rust. Ik heb er nog geen gescand, eens kijken wat dát doet met de kwaliteit van het plaatje.

Geen opmerkingen: