vrijdag, mei 18, 2018

1874-cadeautjes

Zomaar wat belevenissen. 
Vandaag wilde ik wat opruimen en bracht wat verpakkingsmateriaal naar de quiltwinkel http://www.patchandstitch.com/, en ik kreeg een prachtige schaar cadeau. Dankjewel, Wendy! Dat had niet gehoeven, maar is reuze welkom.
Wat een schitterende omgeving daar, trouwens.
Toen ik bij onze bakker mezelf wilde verwennen met Callebaut hagelslag en manlief met een halve vlaai, gingen ze bij de bakker met de Telegraaf zwaaien, die van 21 april waar ik in stond. Hadden ze voor me bewaard! Superleuk toch! 
Weten jullie meteen hoe vaak wij vlaai eten. 😁


1 opmerking:

Els zei

ha, ha, ha, niet vaak genoeg dus ;-)

(mooie stofjes, vooral die "oude" op William Morris
geïnspireerde ... maar voor mij te ver weg gelukkig,
bovendien MAG ik géén stofjes meer kopen .... er ligt
nog "wat" in de kast ...)